Książki, książki, nowe książki

Po prawie dwóch miesiącach dzielnego powstrzymywania się, znowu kupiłam książki.

Wczoraj zamówiłam w Merlinie Dziennik Virginii Woolf (nareszcie!) i nowe wydanie jedynej książki Dukaja, jakiej jeszcze nie mam; dziś natomiast odwiedziłam Skład Tanich Książek na Grodzkiej w Krakowie i wyszłam stamtąd bogatsza o Szklaną hutę Daniela Odiji oraz… Mapy dla zagubionych kochanków Pakistańczyka Needema Aslama. Nigdy nie kupiłabym książki o takim tytule, gdyby nie TA recenzja.
W planach mam jeszcze złożenie zamówień w sklepach internetowych wydawnictw: Lampy i Iskry Bożej oraz Korporacji Ha!art. Tych drugich zamierzałam odwiedzić dziś realnie, ale nie udało mi się… bo wstąpiło mi się nie tam gdzie trzeba i kupiło przecenione spodnie – dokładnie takie spodnie, jakich szukałam z okazji naszego majowego wyjazdu.

Oczywiście, wszystkie książki – te już-kupione i te jeszcze-nie – przeczytam – jak bohater Svěrákowych Butelek zwrotnych – na emeryturze.
No, może ciut wcześniej…

3 responses to “Książki, książki, nowe książki

  • zosik

    Za samozaparcie zakupowe – podziwiam!

  • qqina

    Uwielbiam Dukaja. Wprawdzie przeczytałam jedynie jego „Pefekcyjną niedoskonałość”, a teraz czytam „Lód”. Świetny warsztat, świetny język.

  • Lidia

    Nareszcie ktoś, kto też go uwielbia. Bo mało takich ludzi spotykam, niestety…
    Ja też teraz czytam „Lód” (powolutku), poza tym czytałam (i mam wszystko) oprócz „W kraju niewiernych” i trudno mi wskazać najlepszą bądź najsłabszą jego książkę, w każdej jest coś, że zachwycam się i TAAAK podziwiam autora. :)

Skomentuj

